Saç Ekimi - Fut Fue hakkında 3,544 tane yorum var

Sayfalar: « 142 46 45 44 43 42 [41] 40 39 38 37 361 »

  1. mehmet bey, Transmed hakkındaki bu yazınızı neyi amaçlıyarak yazdınız, bu yazınıza bide kendi fikrinizide yorumlasaydınız daha iyi olurdu sanırım. bence Transmed insanın gözünün içine baka baka yalan söylüyor, bende bunda 4-5 ay önce Transmed hakkında iyi şeyler düşünüyodum ama artık değil. transmedden çok kötü sonuçlar alan arkadaşlar duydum.
    birde earl arkadaşımız Dr. Muttalip Keser‘in videosunu bizle paylaşmış, bende bu video yu önce izlemiştim, ben ilk baştan beri diyorum arkadaşlar bu işi türkiyede yapan en kaliteli isim Dr. Muttalip Keser‘dir. tek sorun fiyatı pahalı olması, keşke biraz daha indirim yapsa…

  2. Dr. Muttalip Keser‘in fue ile yapılan bir ekiminden görüntü. Bence harika bir çalışma.

  3. Yorum # 1023 Mehmet Buyukozer 03-10-2008 2:50 am

    “Yanlış saç ekimi Türkiye’de binlerce ‘çim adam’ yarattı”
    ANKA

    Saç ekimi operasyonları günden güne yayılırken, yeni ekilen saçlarından memnun kalmayıp ikinci kez operasyon geçirmek suretiyle, çok pahalı olmasına rağmen “ikinci el saç ekimi yaptıranların sayısı da arttı.
    Saç ekimi konusunda Türkiye’nin ilk merkezlerinden biri olan Transmed Cerrahi Merkezi Tıbbi Direktörü Dr. Melike Külahçı Paeffgen, ANKA’ya yaptığı açıklamada saç ekiminin kesinlikle uzman ellerde ve merkezlerde yapılması gerektiğini vurgulayarak “Saç ekiminde kalite, ekildiği belli olmayan saçtır” dedi.

    -”YANLIŞ SAÇ EKİMİ BİNLERCE ÇİM ADAM YARATIYOR”-
    Profesyonel olmayan kişilerin verici alanı bir operasyonda harcadığını ve bunun sonucunda ortaya çıkan durumu “çim adam” olarak ifade eden Külahçı bu durumda nasıl çalıştıklarını şöyle anlattı:
    “Biz, bu noktada verici alandan yeterli kök elde edilemediği için ekilmiş saçları köklerinden söküyoruz, daha ince ve kabul edilebilir bir hale getirerek yeniden çalışıyoruz, doğru yönle yeniden ekim yapıyoruz. Eğer donörün verici alanında saç kökü alacak kadar yer varsa, bir miktar daha oradan alarak bu iki grubu harmanlayıp yeniden kullanıyoruz.”
    İkinci el saç ekiminde amaçlarının, kişiyi saçlı yapmaktan çok ona sosyal anlamda kabul edilebilir bir dış görünüş kazandırmak olduğunu kaydeden Külahçı, “Zaten, mağdur çim adamlar“, “Ben saçtan vazgeçtim. Yeter ki, insanların bana gözü takılmasın” isteğiyle gelirler” dedi.
    Türkiye’de yapılan 10 bin saç ekiminin yaklaşık 3 bin kadarının “çim adam ürettiğini tahmin ettiğini söyleyen Dr. Külahçı “Bu 3 binin yaklaşık 300′ü ya bize geliyor ya da herhangi bir medya kurumuna şikayet etmek için gidiyor. Bin 300 kadarı da ciddi bir kulis yaparak eşine dostuna söyleniyor. Ama büyük bölümü, yani 2 bin kadarı aldıkları kötü sonuçtan söz etmek bile istemiyor. Çünkü seçimlerinin yanlış olduğunu söylemekten çekiniyorlar” yorumunu yaptı.

    -”İKİNCİ EL SAÇ EKİMİ İKİ MİSLİ PAHALI”-
    Düzeltme operasyonlarının, ilk operasyonun verdiği verimli sonucu vermediğine değinen Külahçı şöyle konuştu:
    “Düzeltme operasyonlarının ilk operasyonlar kadar verimli sonuç vermemesine rağmen, fiyatı daha pahalı oluyor, çünkü cerrahı daha çok uğraştırıyor. Bu nedenle biz tüketiciye, ikinci el saç ekimiyle daha fazla para ödeyip daha kötü bir sonuç elde etmektense, doğru merkeze birinci etapta başvurmalarını tavsiye ediyoruz. Çünkü sosyal anlamda kabul edilemeyecek sonuçlarla sokakta gezmek imkansız olduğundan ikinci el saç ekimi, bir mecburiyet haline geliyor.”

    -”VERİCİ ALANI UYGUN OLAN BİRİ YAZIK EDER”-
    Dr. Melike Külahçı “Kimler saç ekimi yaptırmalı?” sorusuna “Saç ekimi hastanın verici ile alıcı alanı arasında bir uzlaşmadır. Verici alanı yeterince güçlü biri bu işi yaptırmazsa yazık olur. Verici ile alıcı alanı uyumlu ise herkes saç ekimi yaptırmalı. Saç ekimi estetik cerrahi değildir, bu bir yerine koyma girişimidir. Üç-beş ya da yirmi yıl öncesinde zaten saçlı olan birinin eksilen saçları yerlerine yerleştirilmektedir. Bu nedenle biz yeni bir şey yapmıyoruz, dökülmüş ve kaybolmuş saçları yerine koyuyoruzö diye yanıtladı.
    Saç ekiminin duygusal bir karar olduğunu söyleyen Külahçı, “Hangi insan eline yirmi yıl öncesi resmini alıp hey gidi günler hey demiyordur. İnsanların yaşı ilerliyor ama ruhları genç kalıyor. Ruhları genç olan ancak görüntülerini yaşlanmış hissedenler saç ekimi ile bu uzlaşmayı da sağlıyorlar. Bence herkes ruhunun sesini dinlesin” dedi.

    Dr. Külahçı, Transmed‘in 15 yıldan bu yana saç ekiminde hizmet verdiğini ve her zaman saç ekimi konusunda dünya standartlarını tutturmayı amaçladığını belirterek şu bilgileri verdi:
    “Operasyonlarda 4 plastik cerrah, 1 dermatolog, 1 anestezi uzmanından kurulu bir yapımız var. Bu yapı içinde doktor eğitimleri tamamen yurtdışı kaynaklı yapıldı. Operasyon sırasında, yaklaşık 10 kişi bulunur. İşlemin tamamı 3 boyutlu mikroskop altında yapılır. Saç ekiminde kalite, ekildiği belli olmayan saçtır. Bunu yapabilmek için ekibin tamamının kökleri mikroskop altında çalışması gerekir ki çıplak göz ekildiğini anlamasın. İkinci unsur, insan emeğinin yoğunluğudur. Doğru bilgilendirilmiş bir hasta, deneyimli bir operasyon ekibi ve mükemmel bir operasyon altyapısı bu üçü yan yana gelince memnun hasta üretmek mümkün olur”.

    -YILDA 10 BİN KİŞİ SAÇ EKİMİ YAPTIRIYOR-
    Türkiye’de, yılda 10 bin civarında cerrahi saç ekimine talep olduğunu tahmin ettiklerini ve bu nakillerin önemli bir kısmının Transmed‘de yapıldığını belirten Dr. Külahçı, memnun kalmayıp ikinci kez saç ekimi operasyonu geçirmek isteyen herkesin ikinci bir şansı olmadığını, ikinci kez operasyon geçirmek için iyi bir verici alana sahip olmak gerektiğini vurguladı. Verici alanı, iki kulak arasındaki sınırlı sayıdaki genetiği sağlam saç kökleri şeklinde açıklayan Külahçı, bu sınırlı sayıdaki saçın bir operasyonda kullanıldığında ikinci operasyon şansının kalmadığının altını çizdi.
    Külahçı, “Bazı karanlık saç nakilcileri, çok katı çalışıyorlar ve hastanın tüm verici alanını kullanmış oluyorlar. Dolayısıyla bu mağdur kişilerin saçlarını düzeltme şansı kalmıyor” dedi.

    -DOKTOR VE HASTA ARASINDAKİ GÜVEN İLİŞKİSİ-
    Saç ekimi yaptıranların mağdur duruma düşmemesi için tüketiciye önerilerde bulunan Dr. Külahçı, bu anlamda kişilerin saç ekimi yaptırdıkları merkezden garanti belgesi istemesinin mümkün olduğunu savundu. Bu sözlerinin yanında, “Tıbbı hizmette garanti belgesi diye bir şey olmamalıdır görüşündeyim, çünkü hasta doktor ilişkisi güvene dayalı bir ilişkidirö vurgusunu yaparken, konuşmasına şöyle devam etti:
    “Doktor olmayanların saç ekimi yaptığını duyduğumuz bu günlerde, garanti belgesini tavsiye etmek zorunda kalıyoruz. Doktor ve hastanın güvene dayalı ilişkisini bu hale getirmek pek hoş bir durum değil, ancak saç ekimi yaptırmayı düşünenler operasyon ve operasyona girecek doktor hakkında mutlaka önceden bilgi almalılar. Operasyona girecek doktorun imzaladığı bir garanti belgesi de almalılar. Böylece işin profesyoneli olmayan kişilerin saç ekimi yapması engellenmiş olur.”
    Bakanlık tarafından çıkarılan yönetmelik uyarınca, güzellik merkezlerinde saç ekiminin yapılamayacağını söyleyen Dr. Melike Külahçı, bu işlemin sadece, hastanelerde ve özel dal tıp merkezlerinde yapılabileceğine işaret etti.

    -”AKDENİZ ERKEKLERİ SAÇLARINA DAHA DÜŞKÜN”-
    Saçlı ya da saçsız olmanın sağlık sorunu değil, dış görünüş sorunu olduğunu söyleyen Dr. Külahçı, bir ülkede toplumun gözü dökük saça ne kadar alışkınsa, o ülkede saç ekimine talebin az olduğunu belirterek, dünyada en çok Akdeniz erkeklerinin saç ekimine yöneldiğini ifade etti. Bu durumda “en çok Akdeniz erkeğinin saçı dökülüyorö sonucunun çıkmayacağına dikkat çeken Dr. Melike Külahçı “İtalya, İspanya, Türkiye, Yunanistan saç ekiminde daha fazla hit alıyor. Non-surgical olan tedavilerde İspanya önde giderken, saç dökülmesine karşı kozmetik ürünleri de çok fazla tüketiyorlar. Dünyada bu anlamda bir numaralar, en fazla saç ekimine rağbet eden gruplar, İspanya’dan çıkıyor. Akdenizliler’in saçlı olmaya, saç konusuna hassasiyetleri, ilgileri çok daha fazla var” dedi.

  4. i-touch arkadaşım biz avrupada çıkmadan türkiyeye gelmesini beklemiyoruz zaten, ama avrupada çıktıktan sonrada türkiyeye gelmesi senin dediğin gibi çok uzun bi zamanda almaz. önümüzdeki sene bu klonlama da patlayacak göreceksiniz, o zaman görücem ben o kök başına yada tel başına milletin kanını emer gibi para almayı.

  5. arkadaslar ben yazdığınız yazıların zaten espiri olduğunu biliyordum ama bazı arkadaslar ciddiye alabilir bu yazdıklarınızı o yüzden yazdım. yazdıklarınıza bende katılıyorum sonuna kadar haklınısınız. ama klonlama olayı cidden çok zor gibi geliyor bana yani zor dememdeki amac, tabiki calismalar var böyle birşey olucak ama daha avrupanın belirli ülkelerinde bile yaygınlaşmadan hemen türkiye ye geliceğinden bahsediyorsunuz. tabiki gelicek ama çok uzun zaman alacağını tahmin ediyorum. birde protez saç olayına geliyim, benim saçlarımı görseniz sen manyakmısın gidip protez saç yaptırdın dersiniz. tepe bölgesi hafiif seyrekleşmişti birazda şakak bölgelerinde acılma vardı. adam öyle bir anlattıki bana o lanet şeyi sadece merakımdan sipariş ettirdim. kullanmaya başlayıncada mecburen devam etmek zorunda kaldım ama her gecen gün psikolojimin bozuldugunu görünce hemen saçları sıfıra vurdurup çıkarıp attım. şimdi toppik le idare ediyorum insallah hepimiz eski günlerdeki saçlarımıza kavuşup, saçsızlık yüzünden kaybettigimiz özgüvenimizi geri kazanırız. saygılar…

  6. i-touch arkadaşım biz zaten atakan kardeşimle o faiz, banka falan bunları şaka mahiyetinde söyledik birbirimize, atakan arkadaşım senin yazdıklarını benim yerime yorumlamış zaten, aynen benim düşüncelerimi aktarmış.
    20.000 doları olan milyonlarca kişi var memlekette, neden gidip ektirmiyorlar sence… çünkü bu işte para önemli değil, adam ekimle o istediği doğallığa ve sıklığa ulaşamayacak da ondan. ama benim açıklığım çok az ekimle kurtarırım diyen varsa fue en iyisi, tabi şimdilik. birde ektirdikten sonra ileride dökülecek olan saçı da hesaplamak lazım..
    mesala sadece şakaklarında sorun vardır gerisi gayet güzel ve sıksa fue yaptırmak en güzeli, ama seyreklik fazla ve açık alan çoksa fue de kurtaramaz, sadece biraz teselli eder o kadar. varsa yoksa klonlama gerisi boş, açıklığı az olan ve ileride diğer saçlarının dökülmeyeceğine inanan gitsin kaya ya yada kesere ektirsin derim ben. ben klonlamayı bekliyorum, önümüzdeki senede bu işte çok büyük atılımlar olacağına yürekten inanıyorum. saygılar…

  7. Yorum # 1019 atakan 02-10-2008 10:05 am

    i-touch arkadaşım, öncelikle bayramın mübarek olsun.

    mustafa şentürke “yazdıklarını 2 defa oku öyle yorum gönder” demişsin.
    bende sana birinin yazdıklarına cevap verirken o kişinin yazılarını 2 defa okumanı öneriyorum.benim yazılarıma cevap yazdığın için bana da cevap hakkı doğdu.

    1.mesele: 18 yaşındaki saçlarını hayal edenler var demişsin. o yazımı iyice okursan dediğim aynen şöyle.”umudum hala sıfırın biraz üstü ama yinede şöyle bir hayal ettimde 18 yaşımdaki saçlarıma kavuşuyorum dayıyorum jöleyi vs. hayali bile çok güzel” şeklinde.dikkat et umudum sıfırın biraz üstü dedim.ve o 18 yaş meselesini ise bbir şaka mahiyetinde yazdım.

    2.mesele:20 bin dolar ve banka kredisi meselesi. dediğim şu “yeterki bu iş gerçekleşsin 20 bin doları bulmanın peşine düşelim.sorun paradan ziyade bu klonlamanın gerçekleşmesi.olmadı tarlayı dükkanı satarız,hatta banka kredisi alırız,hatta ve hatta keller aramızda imece usulü para toplayıp her ay bir kele saç klonlatırız. oo klonlama çıksın 20bin dolar da paramı şeklinde bir şey demedim. klonlama çıksa da o parayı nasıl buluruz onun derdine düşsek dedim.artı o kadar param olsa bile saç ekimi ile sonuç alabileceğimi düşünmüyorum.öyle olsa idi binlerce kel milyarder var.örneğin koç.adam parasızlıktanmı saç ektirmiyor. 1milyon ytl niz bile olsa saç ekimi ile tatmin edici bir görüntü yakalamanın imkansız olduğunu biliyorum.

    ayrıca seni protez saç sayfasından tanıyorum.ikimizde bu protez tuzağına düşmüş kişileriz.para hırsı yüzünden insanları nasıl kandırıp,insanların hayalleri üzerinden para kazandıklarına bizzat şahit olduk.talihsiz protez maceran yüzünden sana geçmiş olsun diyorum.ayrıca o lanet proteze kaptırdığın paralar için de üzüldüm.çünkü aynıları benim de başıma geldi.o kadar param gitti sonuç sıfır bile değil aksine negatif.

    işte bunun için dedim.çaresizlik içinde kıvranmaktansa şu klonlama çıksın.en azından bunun bir çaresi olduğunu bilelim de parayı nasıl buluruz onun derdine düşelim.olmadı tarlayı dükkanı satalım.tarla dükkanda yoksa artık bankamı soyarız bilmem.ancak işin en doğrusunun kendimizle barışık olmak ve bu kelliğin kaderimiz olduğunu kabullenmek olduğundan geçtiğini de ısrarla belirteyim.

  8. ya arkadaşlar yazılanları okudumda herşeye ne kadar olumlu yaklaşıyorsunuz tabi sonucta bu sizin düşünceniz içiniz kıpır kıpır oluyor heyecanlanıyorsunuz herkes 18 yasındaki saçlarını hayal edip enteresan fikirler üretiyor. biri diyor eylül sonu çıkıcak ekim ayına girdik en ufak bir haber bile yok. birisi diyor italyada kaç senedir var, öteki diyor 2 sene sonra, başka biri diyor abd de klonlanmaya başlanmış. ne kadar boş işler bunlar ya elinizde kesin bir sonuc olmadan yazılanlara veya söylenenlere hemen inaniyorsunuz. bizde inanmak istiyoruz ama biraz mantıklı düşünün çocuk oyuncağımı bu. bi arkadaş demiş 20bin dolar paramı diye. arkadaşım 500ytl maaş la türkiyede kaç kişi çalışıyor bunlardan haberin yokmu senin. nedemek şimdi 20bin dolar bişey değil diyorsun. sen zengin olabilirsin ama düşünüyorumda sen saçlarına 20bin dolar verecek olsan zaten gider en kral doktorlara ekim yaptırır buralara falanda yazı yazmakla uğraşmazdın. krediden bahsediyorsunuz, o krediyle ev veya araba alanların kaç tanesinde patladı haberiniz varmı. ödedikleriyle kaldılar ne ev ne araba hicbisi kalmadı ellerinde. 24 bin ytl saça verilirmi ya şaşırmıssınız siz. 24bin ytl kredi ceksen 36ay vade yapsan faiziyle beraber ayda 800ytl ye geliyor. hanginiz ödiyebilecek 36ay boyunca ayda 800ytl. bunları geçelimde dediğiniz gibi bu saç işinde büyük rant var. ilaç firmaları, saç ekimi yapan firmalar ve protez saçıyapan firmalar bu işlerden müthiş para kazanıyorlar bildiğiniz gibi değil. zannediyormusunuz ki bu büyük firmalar buna izin verecektir. inşallah klonlama olayı çıkar maximum 7 8 bin ytl olurda herkesin derdine derman olur. son birşey daha söyliyim mustafa senturk ile ilgili. arkadasımız iyi niyetli bi arkadas belli ama yazı yazarken biraz daha dikkatli olmasını tavsiye ederim bir arkadaşı olarak. mustafa kardeş yazını yazdıktan sonra en az iki defa oku ondan sonra yorumu gönder bence. burada 7 8 ay önceki yorumlarına baktımda Dr. Serkan Aygın ı öle bi övdünki ben bile tam anlamıyla kel olmama ma rağmen gidip ektiresim geldi. birçok arkadaşada referans oldun oraya gönderdin falan. hatta 3 defa oraya saç ektirdin ve her defasında da memnuniyetini dile getirdin. ama şimdi bakıyorumda bir sekreter yüzünden Dr. Serkan Aygın a kin güdüyorsun. ona beni aramasını söyledim ama aramadı diyorsun. git kendin bizzat görüş en az 50 defa oraya gitmiş insansın bi sekreter yüzünden neden adamı bu kadar kötülüyorsun ki. buradan bütün çalışanlarına selam gönderdin Dr. Serkan Aygın abimin arkadaşı dedin saçlar süper oldu dedin falan şimdide böle diyorsun valla şaşırdım doğrusu. şimdi de Dr. Atilla Kaya ya ektircem diyorsun insallah 3 5 ay sonrada ya bu saç ekim olayı iş değil beyler ektirmeyin boşuna demiyesin. kalın sağlıcakla herkese iyi günler

  9. atakan arkadaşım seninde dediğin gibi türkiyede milyon doları olan çok işadamı var, para babası çok ülkemizde, mutlaka bu işede girişen çok olur, avrupada çıktıktan sonra türkiyeye gelmesi uzun sürmez.
    bide bunun için saç klonlama kredisi çıkmasına gerek yok :) ihtiyaç kredisinden de alabilirsin o parayı :) sonra da taksit taksit ödersin, peşin fiyatına ayda 1500 greft, ayrıca kredi kartına taksit :)
    şaka maka mutlaka önümüzdeki sene bu işte büyük atılımlar olucağına ben gerçekten inanıyorum.
    erhanında dediği gibi saç ilaçları satan firmalar bu sene acayip hız verdi.
    acaba bunun sebebi beni de çok düşündürüyor, ellerindeki malları çıkarmaya çalışıyolar.
    belki de onlarda bu klonlama işini çıkacağını biliyorlardır, tabi o zaman onlarında musluğu kesileceği için TV lerde iyice reklam vermeye başladılar. öyle yada böyle ALLAH ın izniyle inşallah kurtulucaz bu saçsızlıktan. saygılar FEDOR…

  10. Yorum # 1016 atakan 01-10-2008 8:05 pm

    gaza gelerek bende araştırma yaptım ve bulduğum bir haberi size aktarayım dedim.

    Kellik Tarihe Karisiyor, Kok Hucre ile Sac Klonlama Basladi
    18 Ocak 2007

    Internette saç cogaltma ile ilgili onlarca magazin haber, para
    kazanmaya yonelik reklam siteleri mevcut.

    Gerçek anlamda bilimsel olanları ayiklamak zor bir is.

    Ancak, tum bunlar arasinda gerçek anlamda bilimsel degeri olan sadece
    iki kayda deger olgu var.

    Iki ayrı ülkede iki ayrı ve onemli teknik bulundu. Bu iki teknikle saç cogaltma
    islemi basliyor. Ikisini de asagiya aktariyorum.

    SAC KOKU COGALTMA (KLONLAMA) YONTEMI

    15 Ocak 2007′de bilimsel bir haber yayinlandi. Asagida link’ten
    bakabilirsiniz.

    http://www.associatedcontent.com/article/124383/good_news_for_thinning
    _pallets_cloning.html

    Ge’da (Italya) bulunan unlu kanser arastirma enstitusu saç
    hucrelerini saç derisinizden alip laboratuvar kosullarinda
    cogaltabiliyor ve bunları tekrar kafa derisine ekebiliyor.

    Basinizdan alinacak 10 (on) kadar saç yeterli. 12 (on iki) gun
    icerisinde laboratuvar ortaminda cogaltilacak bu scalar tum kafanizi
    tam saç ile kaplayabilecek sayiya getirilip ekiliyor.

    Parasini odeyebilecekler için 4 (dort) ay kadar sonar bu uygulama
    olanakli olabilecek.

    Henuz bu konudaki ucret ve detay bellid değil.

    ——–

    HUCRE COGALTMA (KLONLAMA) YONTEMI

    Sac cogaltma ile ile en onemli ve bilimsel olan ikinci olgu söyle:

    InterCytex bir ingiliz kurulusu. Asagidaki linkten ulasabilirsiniz.

    http://www.intercytex.com/

    Kafadan alinan saç hucrelerini laboratuvarda cogaltip kafa derisine
    siringa ile ekiyor.

    Birinci faz calismaları tamamlandi. Gonulluler arasinda yapilan
    calisma olumlu oldu. Bir santimetrekareye yuz kadar hucre
    ekilebiliyor. Sonuclar yayinlandi. 2006′nin sonlarina dogru ikinci
    faz calismasi basladi. Bu yilin (2007) ortasindan once bu calismanin
    tamamlanmasi bekleniyor. Bu gonullu gurubundan da olumlu sonuc
    alinabilirse, izin alma ve teknigin halkin kullanimina acilabilmesi
    icin 2008 veya 2009 yili on goruluyor.

    Yukaridaki iki teknik karsilastirildiginda birinci teknik saç
    folikulunu cogaltip tek tek ekiyor. Ikinci teknik hucrenin kendisini
    cogaltip ekiyor. Her iki teknik de çok sayida ve kafayi tam saçla
    kaplamayi amacliyor. Hem erkekler için hem bayanlar için
    uygulanabilmekte.

    Her iki teknigin tum deyaları elimizde yok.
    Maliyet analizleri elimizde yok.

    Hucre teknigi daha mukemmel gibi gozukuyor ancak saç koku teknigi 4
    ay içinde uygulamaya hazir, Hucre teknigi için 2008-2009 deniyor.

  11. Yorum # 1015 atakan 01-10-2008 7:47 pm

    fedor kardeş haklısın.zaten bende ilk öyle düşündüm. 10-20 bin dolar arası demek o manaya gelir.saç ekimi içinde öyle diyorlar zaten 2-10 bin dolar arası açıklığa göre değişir.valla max 20bin dolara herkese çare olacak ise bu yöntemin geleceği ve en çok müşteri toplayacağı ülkelerden biri de türkiye dir.türkiyede bu parayı verecek milyonlarca insan var.hatta bankalar bu işe özel kredi bile açarlar. saç klonlama kredisi :D Hayalinizdeki saçlara bankamız sayesinde kavuşun.Valla umudum hala çok zayıf ancak bugün şöyle bir hayalini kurdum da ne kadar mutlu oldum anlatamam.18 yaşımdaki gibi saçlarım oluyor dayıyorum jöleyi,spreyi,uzatıyorum saçları.valla çok güzel bi duygu.

    Kayanın fiyat politikasını biliyorum.yanlışlıkla kök diye yazmışım.senin hesabın doğru.kaya kök başı(foliküler ünit) değil kıl başı(folikül) fiyatlandırma yapıyor.kayanın alım yaptığı iğneler 2li den fazlasına izin vermiyor.yani uç ince olduğu için 4 lü köke bile denk gelse en fazla 2 tanesini alabiliyor ki doğallık açısından 2liden fazla kök çok riskli.Med Hair kaçlı gelirse o şekilde ekiyor.normalde kafamızda 5 li var 5li ekilsin nolacak derseniz. Allah öyle bir yaratmışki 10lu bile olsa doğal duruyor zaten doğal ancak 3lü 4lüyü yerinden alıp başka bir yere ektiğin zaman çok kötü duruyor.dipleri çok kalın ve mısır püskülü tarzı bir görünüm arzediyor.kaya bu yüzden ekim için bir tercih sebebi olabilir.ancak fiyatlandırma politikasına bende karşıyım.her kesime hitap etmiyor.ha ilerde klonlama çıkarsa o zaman fiyatları düşürürler belki.

    Ayrıca açıklığınız çoksa 5bin ektirmeniz lazım demişsin.valla açıklığı çok olana 5bin bile devede kulak gibi kalıyor ancak ciddi imaj değişikliği sağlayabiliyor.

  12. Saç nakli yaptırmak istemeyen veya ilaçlardan beklediği çözümü bulamayan keller için yeni bir umut daha doğdu. Amerikalı bilim adamı Ken Washenik, kelliği, saç klonlayarak tedavi etmeye başladı.

    Yeni yöntemde saçlı bölgelerdeki saç köklerinin dibindeki hücreler alınıyor ve laboratuvar ortamında çoğaltılıyor. Ardından da kişinin kel olan bölgesine naklediliyor. Böylece, bu hücreler yeni saç köklerinin oluşmasını sağlıyor. Sonuç olarak kel olan bölgede yeniden saç çıkmaya başlıyor.

  13. atakan arkadaşım, intercytex in sitesinde 10-20 bin dolar diye yazıyo ama açıklığa göre ne kadar ödenir bilemiyorum.
    ancak mantıklı düşünecek olursak adamlar 10-20 bin dolar sınır koyduklarına göre mesala üst taraf kopmple açık olan birinin en fazla 20 bin dolar ücret alınır sanırım, bu fiyattan öyle anlaşılıyor dimi…
    bence umudunu çok kırma, mutlaka olacak bu klonlama, ama tam olarak ne zaman çıkar bilemiyoruz. patentini almaya çalışıyor firma zaten.
    bide bi yorumunu düzelteyim Dr. Atilla Kaya‘ya 5000 kök ektirsen bu 7500 ytl değil 15.000 ytl tutar, çoğu arkadaş yanlış biliyor yada yanlış yazıyor sanırım…
    Dr. Atilla Kaya köke değil tel başına 1.5 ytl alıyor. buda bizim için bir dezavantajdır. her dr. köke alıyor sayın Dr. Atilla Kaya tel başına alıyor, olucak iş mi bu? saygılar FEDOR…

  14. dikkatinizi çekti mi son bir yıldır hiç olmadığı kadar saç ilaçlarının reklamları patlama yaptı…bu benim ilgimi çekmeye başladı

  15. Yorum # 1011 atakan 01-10-2008 10:16 am

    öncelikle herkesin bayramı mübarek olsun.

    fedor arkadaşım “intercytex in sitesinde 10 ila 20 bin dolardan bahsediliyor” demişsin.bu fiyat ne kadar bir kök için.herhalde fue saç ekimindeki gibi kök başı fiyatlandırma gibi geldi bana.futta zaten öyle bir hesap yok.kafanızdan yüzülen deriden ne çıkarsa bahtınıza.10bin 20bin dolar çok para ancak bulunamayacak bir parada değil.ben 50 ila 100bin dolar arası bir fiyat bekliyordum.ki ilk çıktığında belki olabilir ancak zamanla fiyatı düşebilir.

    tıptaki gelişmeleri gördükçe bana olmayacak bir iş gibi gelmiyor.ancak yinede umudum sıfırın biraz üstü.zaten kel olarak doğuştan şanssız insanlarız.tıp kansere de çare bulur herşeye çare bulur bizim kelliğe çare bulmaz.keşke bulsa.ayrıca açıklığınız çoksa çok ektirmeniz lazım demişsin.5bin kök ektirsek kayada bunun fiyatı 7500 ytl.veririm bi 7500 daha klonlama yaptırırım.keşke çıksada böyle planlar yapsak.evi,tarlayı,dükkanı satıpta saçmı klonlatsam desek.yeterki çıksında artık evmi satarız naparız bilmem.olmadı tüm keller aramızda imece usulü para toplayıp her ay bir kele saç klonlatırız.şaka maka ama fena fikir gibi gelmedi bana :D

  16. kudret arkadaşım bu yazdıkların zaten her yerde var nette, biz bunları daha önce okuduk ve biliyoruz zaten, bize somut bilgiler lazım, erhanın verdiği gibi gerçek olması kaydıyla. böle netten kopyala yapıştır yöntemiyle değil.
    bide arkadaşlar kendi kafalarından 20 30 bin dolarlardan bahsetmişler, nerden biliyosunuz kardeşim o kadar olacağını, herkes bişey diyo, intercytex in sitesinde 10 ila 20 bin dolardan bahsediliyor, milletin cebindeki parayı nerden biliyosunuz ki yüzde 99 u yaptıramaz diyosunuz anlamıyorum.
    5- 10 milyar verip ekime girileceğine 20 milyar verip bu işi kesin çözüm bulmak daha iyidir, yeter ki çıksın şu klonlama. bu kendimizi avutmak değildir…
    bakın tıp her geçen gün ilerliyor kanseri bile çare bulan tıp önümüzdeki senelerde ( belki sene bile değil) de saça kesin çözüm bulacaktır mutlaka, ben inanıyorum, inanmayan arkadaşlar yada maddi durumu 3- 5 milyarla kısıtlı olan arkadaşlarımız ekim yaptırır tabi ona bişey dediğim yok ama şunu unutmayın ekimi yapacak olan doktor kim olursa olsun 2-3 bin kökle size istediğiniz görünümü vermesi imkansızdır,bide açıklığınız fazla ise bu 5-6 bin kök gerektirir,hatta yetmeyedebilir bu sizin nasıl bi sonuç istediğinize bağlıdır. iyi bir dr. da o kadar grefte 13-15 milyardan aşağı yapmıyor biliyorsunuz. ben burda ekimi kötülemiyorum ama açıklığı yada benim gibi seyrekliği biraz fazla olan arkadaşlar varsa ya hiç girmesinler ekime yada paraya kıyıp bolca ektirsinler. Az çok burda baya arkadaş edindim çoğuda evlilik planları yaptığı için bir an önce ekime girmek istiyolar, o konuda onlara hak veriyorum zaten.şimdiye kadar ektiren arkadaşlarımında görüşerini aldım az çok, bunların doğrultusunda türkiyede iki isim var bu işi iyi yapan Dr. Muttalip Keser le dr. kaya, bu isimlerden başkasına yaptırıpta memnun olan pek görmedim yada çok az. herkese bol şans… saygılar FEDOR msn: ahmetr1@hotmail.com

  17. Valla öyle bir verirler ki..Eğer 15 yaşındaki saçlarını geri getirecekse 100 bin dolar bile verirler:D

  18. colak eger fiyat gerçekten 20-30 bin dolar civarı olursa bu parayı bu sitedekilerin %99 veremez imkansız sana katılıyorum

  19. BAZI ARKADAŞLAR BAZI SİTELERDEN SAÇ KLONLAMA HABERLERİNİ AYNEN KOPYALAMA VE YAPIŞTIRMA YÖNTEMİYLE SİZE KENDİ BİLGİ BİR ŞEYMİŞ GİBİ İLETİYOR… ARKADAŞLAR DAHA PARA SI OLMAGI İÇİN SEKAN AYGINA GİDEN VEDE İGRENÇ SAÇ EKTİRDİGİNİ İTİRAF EDENLER VAR. BU SİDEDEKİLERİNİN % 99 MADDİ SORUNLARI VAR. EGER PARASI OLSA ZATEN HİÇ TARTIŞMADAN KALTELİ DOKTURLARA SAÇ EKİMİ YAPTIRIR. AMA BUNLAR PAHALI. ŞİMDİ HERKEZ TUUTMUŞ SAÇ KLONLAMA GECİN BU BOŞ HAYELLERİ. OLSA BİLE KAÇINIZ 20-30 BİN DOLRI BULUP VERECEKSİNİZ. SADECE KENDİNİZİ AVUTUYORSUNUZ.

  20. Saç Klonlama İle Kelliğe Çözüm

    ——————————————————————————–

    Erkek kelliğine yeni bir çözüm üretildi. Bir İngiliz firmasının buluşu olan yeni yöntem, ‘saç klonlama’ olarak anılıyor ve şu ana kadar 5 kişinin üzerinde olumlu sonuç verdi.

    Kelliğe direnen bölgelerden alınan hücreler, laboratuvarda çoğaltılarak yerine konuyor. Aynı yöntemin kadınlar üzerinde etkili olup olmayacağı belli değil.

    Yaklaşık 10 yıllık bir geçmişi olan genetik klonlama, şimdi de kelliğe çare oluyor. Orta yaş erkeklerin kábusu haline dönüşen kellik için hap ve serumlardan çok daha etkili ve yüzde yüz çözüm sunan yeni yöntemde, dökülmeye dirençli saç hücreleri alınarak laboratuvar ortamında çoğaltılıyor ve tekrar yerine konuyor. Bir kaç hafta sonra operasyon yapılan bölgede eski halinden daha fazla saç çıkıyor.

    Gelişmiş çoğu ülke, kelliğe kesin çözüm getirecek olan genetik klonlama üzerinde çalışmalarını sürdürüyor. ABD’de önümüzdeki yıl bu tür bir tedavinin denemeleri yapılacak. Ancak şu anda kelliğe çözüm olarak en ileride olan İngiliz Intercytex şirketi. Genetik klonlama ile insanlar üzerinde deneylere başlayan şirket şu ana kadar 5 denek üzerinde yüzde yüz sonuç aldı. Hatta erkek deneklerin başlarının kel olan bölümlerinde öncesine oranla yüzlerce daha fazla saç bulunuyor.

  21. herkese slm, mübarek ramazan bayramınızı kutlar sizlere ve ailelerinize sağlık, mutluluk ve hayırlara vesile olmasını ALLAH tan niyaz ederim, bol saçlı günleri ALLAH bizlere yakın zamanda nasip eder inşallah…

  22. Yorum # 1004 atakan 30-09-2008 2:20 pm

    osman arkadaşım inşallah ancak 1 seneye kadar türkiyeye geleceğini sanmıyorum.eğer gelecek olsa bile rantçıların engeline takılır.ilaç firmaları vs mutlaka engellemek isteyeceklerdir.bu işte hayal edemeyeceğimiz kadar büyük rant dönüyor.bioxin istanbulda belediye otobüslerine bile reklam vermeye başlamış.

  23. bu arada gecen saç hucresi cogaltma ile ilgili yorum yazan ERHAN arkadasimizin SOYLEDIGI yabanci siteyi ziyaret ettim.

    galiba erhan arkadasimiz ya tam incelememis yada yanlis anlamis fiyat konusunu.

    2. pararafta halen gunumuzde uygulanan saç ekim prosedurunu anlatmis biri fue digeri fut ancak ikisininde sinirli sayida saç alimina dayandigini ve fiyatlarin çok yuksek olup 10000 le 20000 dolar arasina hastalara mal oldugunu belirtmis.

    yani kendi gelistirdikleri yontemin maliyeti hakkinda bir bilgi yok. hali hazirda var olan yontemin maliyetinin hastaya çok oldugundan bahsetmis.

    erhan arkadasim siteyi bir daha incelerse daha iyi olur.

    umarim bu sistem erken gelistirilirde sorunumuz cozulur.

  24. arkadaslar bende sizin gibi bir kader kurbaniyim siteyi usenmedim tum yorumları okudum. keski once haberim olsa.

    bende 2004 te fut yaptirdim plus clinic diye bir yerde. 1 haftada onler cikti 4-5 aya tarak kullanmaya basladım saçlar yumusak güzel. bende saç ekiminden oldu sandim meger kendi saçlarim mezoterapi ile cikmis. 2 yilda hepsi dokuldu. 2000 tane ektik dediler 400 gecmez. onlarda dik. Allahtan benim on saç cizgisi duruyorda çok abarti siritmiyor. ama yinede aynaya bakamiyorum. benim kafa duzgun ama 2 numara alti yapamiyom arkada yara izinden hep arka 3 numara on 2 numara. yani anlayacaginiz parayla bela aldik.

    yasiniz gencse ilk cikan saçlara inanmayin sakin aldanirsiniz.

  25. bu ardada ülkemize yabancı ülkelerden çeşitli sağlık ve estetik sorunlarını duzeltmek için bussuru hasta gelmekte özellikle almanyadan saç ekimi için kişiler gelmekte buda gosteriyorki ülkemiz gelişmiş bir ülke ve klonlama en kısa surede ülkemizde gelir.

Sayfalar: « 142 46 45 44 43 42 [41] 40 39 38 37 361 »

Konu hakkında yorumlarınız


Yorum yazmadan lütfen okuyunuz:


Siteyi temiz tuttuğunuz için teşekkür ederiz.